Майкъл Леандер, Markedu

С над 20-годишен опит в директния маркетинг и със забележителни резултати в областта на дигиталния маркетинг от 1995 г. насам, Майкъл е пряк участник в редица успешни проекти, които обхващат изключително широк диапазон от дейности. Започва от директни продажби от врата на врата, минава през издателския бизнес и CRM софтуер, за да стигне до системи за имейл маркетинг и накрая да се спре на консултантските услуги и обучения по цял свят.

Днес Майкъл Леандер е сред най-изтъкнатите експерти по директен и дигитален маркетинг в Европа. Като изключително уважаван лектор по темата, той е говорил пред огромна аудитория в над 40 държави по света и е печелил много награди. Стотици специалисти по маркетинг са потвърдили способността на Майкъл да ги обучава и вдъхновява в постигането на по-добри резултати в своята работа.

Научете повече за Майкъл Леандер тук: http://www.michaelleander.me

Христо Радичев, „Медияпост Хит Мейл България“

Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател. Там анализира промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.

След това е интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest". Отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията.

Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана агенция за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste". Интересува се от маркетинг автоматизация, разработване на механизми за потребителски промоции, имейл маркетинг, изграждане на бази данни и др.

Христо е лектор на много събития и семинари в България и чужбина. През 2009 г. негова презентация е класирана на трето място в категорията “Creative” на World’s Best Presentation Contest, организиран от популярния сайт SlideShare.

Валентина Маринова, специалист „Връзки с клиенти” в „Медияпост Хит Мейл България”

Валентина Маринова има дипломи по “Връзки с обществеността” от Факултет по журналистика и масова комуникация към СУ „Св. Климент Охридски”. Още по време на своето обучение започва кариерата си в „IBM Global Delivery Center”, където работи 3 години.

От 2011 г. е специалист „Връзки с клиенти” в „Медияпост Хит Мейл” България и участва в организирането на множество успешни промоционални кампании. Ръководи екип, който управлява кампании във Facebook в над 20 държави по цял свят.

Основните й професионални интереси са свързани с PPC маркетинг, имейл маркетинг и интегрирани кампании.

 

Ако семинарът Ви се струва интересен, споделето го с приятелите си!